Selvbetjening fra mobilen

Find ud af hvordan mobilbooking fungerer, og hvad I skal gøre for at sætte det op.

Dansk Retursystems mobilbooking interface.

Får I hentet jeres tomme flasker og dåser i sække eller foldekar? Så kan I med fordel bruge mobilen til hurtigt og nemt at booke en afhentning eller bestille nye sække, strips og stregkoder.

Sådan bruger I det:
  • Bestil en QR-kode og hæng den op
  • Scan QR-koden og bestil afhentning eller materialer
  • Vi bekræfter og henter

Kom godt igang

Kontakt Kundeservice hvis mobilbooking lyder som noget for jer.
Processen er uddybet nedenfor.

Telefontid:
Mandag til torsdag kl. 7 – 17
Fredag kl. 7 – 16.30

Kundeservice
For mobilbookingSend e-mail+45 43 32 32 32 – tast 1
Kontakt Kundeservice

Kontakt Kundeservice som opretter jer som bruger af mobilbooking.  I modtager en mail, som kan benyttes med det samme. I vil også modtage jeres QR-kode med posten. I kan med fordel hænge QR-koden op et sted, hvor I nemt kan komme til den – fx der hvor I opbevarer jeres tomme pantflasker- og dåser. Når jeres sække og/eller foldekar er fyldte, er I klar til at booke.

Scan QR-koden med mobilen

Scan QR-koden med mobilen og indtast antallet af sække og/eller foldekar vi skal hente. I kan også bestille nye sække, strips og stregkoder. Det hele gøres i ét enkelt step. Alle smartphones kan bruges. Hent blot en QR-scanner app eller brug mobilens kamera (det virker på alle nyere mobiltelefoner). 

Vi sender en bekræftelse

Vi sender en bekræftelse på jeres booking både på mobilen og mail. Hverdagen før chaufføren kommer, sender vi jer en mail, så I har tid til at gøre flasker og dåser klar til afhentning.